29 september 2021

Maarten Zwankhuizen lijsttrekker SGP Scherpenzeel

Persbericht.

De ledenvergadering van de SGP, afdeling Scherpenzeel, hebben op 27 september ’21 de heer M.J. (Maarten) Zwankhuizen  (52) herkozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezing.

Momenteel hoopt en verwacht de SGP, dat de gemeente Scherpenzeel zelfstandig blijft en dat de verkiezingen op DV 16 maart 2022 zullen plaatsvinden. Ook bij uitgestelde (zelfstandige) verkiezingen is hij onze lijsttrekker.

De SGP hecht aan continuïteit en ervaring in het gemeentelijk bestuur. De brede kennis en ervaring van Maarten Zwankhuizen, zijn bestuurlijk draagvlak en netwerk in de samenleving worden zeer gewaardeerd en zijn een meerwaarde voor de hele gemeente. Het bestuur is dan ook dankbaar dat hij zich opnieuw beschikbaar stelt om lijsttrekker van de partij te zijn.

De heer Zwankhuizen is vanaf 2005 commissielid, vanaf 2011 raadslid en vanaf 2018 fractievoorzitter. Als lijsttrekker zal hij zich de komende tijd richten op de totstandkoming van het verkiezingsprogramma en alle andere taken die horen bij de gemeenteraadsverkiezingen, naast zijn taken als raadslid.

In het dagelijks leven is de heer Zwankhuizen software architect bij een internationaal bedrijf.

Het bestuur van de SGP wenst de heer Zwankhuizen wijsheid en Gods Zegen toe in zijn  verantwoordelijke functie, samen met de andere leden van de fractie.

Maarten Zwankhuizen lijsttrekker SGP Scherpenzeel